ARTYKUŁY
Przed kamerą (fragment rozdziału o filmie "Cwał")
Barbara Osterloff
"Pejzaż. Rozmowy z Mają Komorowską", Warszawa 2010
WięcejPrzed kamerą (fragment rozdziału o filmie "Wesele")
Barbara Osterloff
"Pejzaż. Rozmowy z Mają Komorowską", Warszawa 2010
WięcejPrzed kamerą (fragment rozdziału o filmie "Za ścianą")
Barbara Osterloff
"Pejzaż. Rozmowy z Mają Komorowską", Warszawa 2010
WięcejPrzed kamerą (fragment rozdziału o filmie "Życie rodzinne")
Barbara Osterloff
"Pejzaż. Rozmowy z Mają Komorowską", Warszawa 2010
Więcej"Katyń" Andrzeja Wajdy: melodramatyczny afekt i historia
Elżbieta Ostrowska
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 1/2016
WięcejObraz Matki Polki w kinie polskim – mit czy stereotyp?
Elżbieta Ostrowska
„Kwartalnik Filmowy” 1997, nr 17
WięcejPolsko-jugosłowiańskie kontakty filmowe
Patrycjusz Pająk
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2016
WięcejZmiana paradygmatu dźwięku kinowego
Jacek Pająk
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2019
WięcejRECENZJA: Zaklęte rewiry środkowoeuropejskiej kinematografii – recenzja książki "Polsko-czeskie i polsko-słowackie kontakty filmowe"
Weronika Parfianowicz
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2019
WięcejSpazmy agonii. „Kanał” i „Popiół i diament”, czyli powrót ekspresjonizmu
Phillippe Parrain
„Kwartalnik Filmowy” 1996/1997, nr 15-16
WięcejDzieje jednej kariery. Władysław Sheybal (1923-1992)
Artur Patek
„Kwartalnik Filmowy” 2002, nr 37-38
WięcejMłody film polski - próba sondażu
Sławomir Idziak, Paweł Kędzierski, Lech J. Majewski, Radosław Piwowarski, Wojciech Wiszniewski
„Kino” 1978, nr 8
WięcejZ warsztatu filmografa
Michał Pieńkowski
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2017
WięcejWybrane wideo
-
O PROGRAMIE APF, dr Rafał Marszałek
-
POLSKIE KINO POWOJENNE, dr Rafał Marszałek
-
Polska Szkoła Filmowa - geneza, rozwój i przedstawiciele
Wybrane artykuły
-
Alles für alle. Z Leszkiem Wosiewiczem o filmie "Kornblumenblau" rozmawia Natalia Chojna
Natalia Chojna
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 3/2018