ARTYKUŁY
„Piękne widoki panowie stąd macie”. Co widać w "Rewizji osobistej"?
Justyna Jaworska
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2017
WięcejRECENZJA: Poemat dygresyjny – recenzja książki "Romantyzm i kino. Idee i wyobrażenia romantyczne w filmach polskich reżyserów z lat 1947-1990" Marcina Marona
Justyna Jaworska
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2019
WięcejUrszula, Helena, Genowefa. Tryby narracji w "Naszych znajomych z Łodzi"
Justyna Jaworska
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 3/2017
WięcejZ PERSPEKTYWY: Jak po Gruzie
Justyna Jaworska
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2020
WięcejZdzisław Maklakiewicz jako wolny aktor
Justyna Jaworska
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 2/2019
WięcejPowstanie Warszawskie w obiektywie filmowców i fotoreporterów
Władysław Jewsiewicki
„Kino” 1984, nr 8
WięcejMat jest nieunikniony. Monografia Grzegorza Królikiewicza
Tomasz Jopkiewicz
„Kino” 2006, nr 7-8
WięcejWybrane wideo
-
O PROGRAMIE APF, dr Rafał Marszałek
-
ZWIĄZEK POLSKIEJ SZKOŁY FILMOWEJ Z KINEM ŚWIATOWYM, prof. Alicja Helman
-
Filmy rozliczeniowe w kinie polskim na przykładzie „Matki Królów”
Wybrane artykuły
-
Mój pierwszy pomysł – zostać fałszerzem. Z Kubą Sowińskim rozmawia Aleksandra Okońska
Aleksandra Okońska
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2018
-
RECENZJA: Mapowanie filmowego Śląska – recenzja książki Ilony Copik "Topografie i krajobrazy. Filmowy Śląsk"
Alicja Kosterska
"Pleograf. Kwartalnik Akademii Polskiego Filmu", nr 4/2018